.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزاد سازی سواحل استان با قوت ادامه دارد

استاندار مازندران، در جلسه آزاد سازی حریم دریا ی مازندران با تاکید براینکه مصوبه آزاد سازی حریم ۶۰ متری دریا با قوت ادامه دارد گفت : زمین های تمامی مناطق در همه ی نقاط استان از ارزش بالایی برخوردار است بنابراین در نوع کاربری زمین مراقبت ودقت شود.

سید علی اکبر طاهایی ، سواحل دریای مازندران را عامل توسعه صنعت گردشگری، صید و صیادی در مازندران دانست و گفت: وحدت رویه در آزاد سازی و ساماندهی سواحل استان که مورد استفاده عموم قرار بگیرد یک امر ضروری است.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : اگر سرمایه گذاری در سواحل دریا ی مازندران با هدف استفاده و منفعت عمومی سرمایه گذاری کند مانع آن نمی شویم و نهادهای دولتی از جمله محیط زیست و آب منطقه ای نیز فقط طبق قانون باید با این موضوع برخورد کنند .

استاندار مازندران به کمبود زمین برای احداث پارک علم و فناوری استان اشاره کرد و گفت: سواحل دریای مازندران از نظر فرهنگی نیز باید ساماندهی شود.

طاهایی دربخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: فرمانداران در آزاد سازی حریم ۶۰ متری سواحلی که در اختیار قوه قضاییه و نیروهای مسلح است ورود پیدا نکنند زیرا استانداری با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح و قوه قضاییه وارد مذاکره شده است.

وی تاکید کرد :مدیران دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های مسئول در مسئله آزاد‌سازی سواحل که مخاطب آنها نیروهای مسلح و قوه قضائیه هستند، راساً ورود پیدا نکنند.

طاهایی ادامه داد: مسئله آزاد‌سازی سواحل درباره این دو ارگان باید از طریق گزارش کارهای اداری از سوی ستاد نیروهای مسلح پیگیری شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.